Veel gestelde vragen

Hebben de coronamaatregelen invloed op de levertijd van mijn pakket?
Ja, door de coronamaatregelen kan het enkele dagen langer duren dan normaal voor uw pakket afgeleverd wordt. Wij vragen hiervoor uw begrip. U kunt uw pakket volgen met behulp van uw track en trace code op www.post.nl.

I am an international customer. Can I order from MOADE+?
If you live outside the Netherlands and you would like to order from MOADE+, please send us a message with the items you'd like to order, your address and your e-mailaddress. You can do this either here or send an e-mail to info@moadeplus.nl. We will calculate the shipping costs for you and mail those to you. If you agree with the shipping costs  and live in Belgium or Germany, you can pay by bank transfer. Are you from an other country we'll make you a PayPal invoice for your order. As soon as we have received your payment we'll send you your parcel. You have the right to return the ordered items within 2 weeks after you have received them as long as they are in original condition and unused. The return shipping costs are in that case however for you. 

Hoe neem ik mijn maten?
Als u klikt op deze link, komt u bij een afbeelding van  ons merk Exelle waarin staat hoe u uw maten kunt opnemen.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Via 'mijn account', rechtsonder op de pagina. U kiest voor 'gegevens aanpassen'. Vervolgens kunt u een nieuw wachtwoord invoeren. Hierbij heeft u uw oude wachtwoord nodig.

Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?
Via 'mijn account', rechtsonder op de pagina. U kiest daar voor 'adres aanpassen'. Vervolgens kunt u uw factuur en/of verzendadres wijzigen en opslaan.

Kan ik alleen met iDEAL betalen?
Dat klopt, in de webshop betaalt u uw bestelling via iDEAL. Uiteraard bent u ook van harte welkom in onze winkel, waar u kunt pinnen en contant afrekenen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, u mag uw bestelling annuleren. Doe dit echter zsm nadat u uw bestelling heeft geplaatst, vóórdat het pakket verzonden is. Wanneer u annuleert nadat de bestelling is verzonden, zijn alle verzendkosten voor uw rekening en krijgt u alleen de aankoopprijs retour. Neem daarom zsm contact met ons op via tel. 0511 431331.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Uw pakket wordt verzonden met Post NL. Als u maandag t/m zaterdag voor 10.00 uur 's ochtends uw bestelling plaatst, dan gaat de bestelling nog dezelfde dag met de post mee. Houdt u er echter rekening mee dat de bezorging ivm de corona-maatregelen langer kan duren dan normaal. U ontvangt na verzending automatisch een e-mail met een track & trace code zodat u weet dat het pakket onderweg is. Met deze code kunt u het pakket online volgen. De verzendkosten bedragen €4,95 per zending (inclusief BTW).

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Wij kunnen de artikelen helaas niet voor u ruilen. Wij adviseren u om de gewenste artikelen in een nieuwe order te bestellen in onze webshop. De oude levering kunt u retourneren. U vindt de voorwaarden hiervoor op de pagina 'retourneren'.

Mag ik mijn aankoop retour sturen?
Ja, dat mag. U vindt de voorwaarden op de pagina 'retourneren'.

Hoe stuur ik mijn aankoop retour?
Dat kan bijvoorbeeld door het pakketje naar PostNL te brengen. Het retouradres vindt u op de pagina 'retourneren'.

Hoe kan ik een klacht doorgeven?
Uiteraard doen wij ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht of opmerking over een van onze producten of onze dienstverlening, meldt u  dit dan zo snel mogelijk bij ons. We gaan graag met u op zoek naar een passende oplossing. U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken. Betreft het een klacht over een product, wilt u dan het ordernummer van uw bestelling hierbij vermelden? Wij zullen vervolgens binnen drie werkdagen per mail inhoudelijk op uw bericht reageren. Op werkdagen is het ook mogelijk om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen via 0511 431331. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag, van 10.00 tot 17.00 uur.