Skip to content
grote maten mode 40 t/m 66 - handwerk - woondecoratie

Veel gestelde vragen

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Via 'mijn account', rechtsonder op de pagina. U kiest voor 'gegevens aanpassen'. Vervolgens kunt u een nieuw wachtwoord invoeren. Hierbij heeft u uw oude wachtwoord nodig.

Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?
Via 'mijn account', rechtsonder op de pagina. U kiest daar voor 'adres aanpassen'. Vervolgens kunt u uw factuur en/of verzendadres wijzigen en opslaan.

Kan ik alleen met iDEAL betalen?
Dat klopt, in de webshop betaalt u uw bestelling via iDEAL. Uiteraard bent u ook van harte welkom in onze winkel, waar u kunt pinnen en contant afrekenen. Verdere informatie over online afrekenen vindt u op de pagina 'veilig betalen'.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, u mag uw bestelling annuleren. Doe dit echter zsm nadat u uw bestelling heeft geplaatst, vóórdat het pakket verzonden is. Wanneer u annuleert nadat de bestelling is verzonden, zijn alle verzendkosten voor uw rekening en krijgt u alleen de aankoopprijs retour. Neem daarom zsm contact met ons op via tel. 0511 431331.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Uw pakket wordt verzonden met Post NL. Als u maandag t/m zaterdag voor 10.00 uur 's ochtends uw bestelling plaatst, dan gaat de bestelling nog dezelfde dag met de post mee. U ontvangt automatisch een e-mail met een track & trace code zodat u weet dat het pakket onderweg is. Met deze code kunt u het pakket online volgen. De verzendkosten bedragen €6,95 per zending (inclusief BTW).

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Wij kunnen de artikelen helaas niet voor u ruilen. Wij adviseren u om de gewenste artikelen in een nieuwe order te bestellen in onze webshop. De oude levering kunt u retourneren. U vindt de voorwaarden hiervoor op de pagina 'retourneren'.

Mag ik mijn aankoop retour sturen?
Ja, dat mag. U vindt de voorwaarden op de pagina 'retourneren'.

Hoe stuur ik mijn aankoop retour?
Dat kan bijvoorbeeld door het pakketje naar PostNL te brengen. Het retouradres vindt u op de pagina 'retourneren'.

Hoe kan ik een klacht doorgeven?
Uiteraard doen wij ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht of opmerking over een van onze producten of onze dienstverlening, meldt u  dit dan zo snel mogelijk bij ons. We gaan graag met u op zoek naar een passende oplossing. U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken. Betreft het een klacht over een product, wilt u dan het ordernummer van uw bestelling hierbij vermelden? Wij zullen vervolgens binnen drie werkdagen per mail inhoudelijk op uw bericht reageren. Op werkdagen is het ook mogelijk om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen via 0511 431331. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag, van 10.00 tot 17.00 uur.